Forum Wszystko o Wędkarstwie Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 TEAM DRAGON 930 FD Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
paszkos17
Administrator
Administrator



Dołączył: 14 Sie 2006
Posty: 28 Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skąd się jest to z tamtąd się jest...

PostWysłany: Wto 12:36, 15 Sie 2006 Powrót do góry

Osobiście dopiero będę łapał na ten kołowrotek drugi raz, dobrze leży w dłoniach, hamulec oporowy niema jakichkolwiek luzów, jednym słowem najlepszy kołowrotek na spinning. Cena tego kołowrotka sięga ponad 300 zł w sklepie ale jak ma się wtyki to ma się za połowę ceny...
Image

Opis:

TEAM DRAGON Team Dragon to wspaniały kołowrotek nowej generacji, wyprodukowany specjalnie na nasze zamówienie, przez japońską firmę RYOBI Engineering. Konstrukcja wykonana została z superduralu, ultralekkiego stopu aluminium o podwyższonych parametrach wytrzymałościowych, według tzw. koncepcji "V" (oryginalny patent RYOBI). Ramiona rotora, na których zamocowano zawiasy kabłąka są rozchylone ukośnie w kształcie litery V, a kołnierz szpuli ma kształt stożkowy, wpasowany w rotor. Koncepcja "V" ma dwie olbrzymie zalety - po pierwsze, redukuje masę kołowrotka, po drugie, optymalizuje kształt szpuli pod kątem zwiększenia jej pojemności.Całość wykonano w technologii CNC, elementy metalowe wycięto mechanicznie na obrabiarkach sterowanych numerycznie, w Systemie Optymalizacji Jakości - QOS. Projekt, konstrukcja, perfekcja wykonania i jakość użytych materiałów powodują, że Team Dragon to jeden z najlepszych kołowrotków spinningowych oferowanych obecnie na światowych rynkach!

Wspaniały kołowrotek na ślimakowej przekładni . Można powiedzieć, że nie zniszczalny.Team Dragon to jeden z najlepszych kołowrotków spinningowych oferowanych obecnie na światowych rynkach!

NAJWAŻNIEJSZE PARAMETRY KOŁOWROTKA :

- korpus i rotor wykonane z superduralu;
- aluminiowa, trzyczęściowa szpula "V" z krawędzią spływu pokrytą azotkiem tytanu;
- szpula zapasowa identyczna ze szpulą główną;
- system oscylacji szpuli napędzany przekładnią ślimakową;
- główna przekładnia klasy HEG, frezowana w mosiądzu i superduralu;
- 8 japońskich łożysk kulkowych + 1 łożysko oporowe;
- korbka wycinana mechanicznie z pręta duralowego;
- rurkowy kabłąk o supertwardej powierzchni pokrytej azotkiem tytanu;
- tytanowa rolka kabłąka, zabezpieczająca przed skręcaniem żyłki;
- multitarczowy, hermetyzowany hamulec przedni w szpuli;
- pełne, dynamiczne wyważenie obracających się elementów.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)